Қорытынды есеп 2016-2017 оқу жылы » Шу ауданы №40 шағын орталықты мектеп-лицейі   
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Шу ауданының білім бөлімінің
"№40 мектеп-лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7476967753
Есепші бөлімі:
+7(707)769-59-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
13
маусым
2017

Қорытынды есеп 2016-2017 оқу жылы

2016-2017 оқу жылындағы ғылыми-әдістемелік
жылдық жұмысының талдауы[center][/center]

№40 шағын орталықты орта мектебіндегі әдістемелік кеңесінің тақырыбы:
Оқу- тәрбие процесіне жаңа технологияны енгізу арқылы мұғалім мен оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру.
Мақсаты: Нәтижелі білім бере отырып, педагог мамандардың кәсіби құзыреттелігін ұйымдастыру, оқушылардың функционалды сауаттылығын арттыру.
Міндеті:
- Пәндердің оқытылуына қадағалау жасау;
- Педагогикалық қызметке аналитакалық талдау жасау, диагностикалық болжау, мониторинг жүргізу;
- Алдынғы қатарлы озық тәжірибелерді жинақтау, насихаттау, тарату;
- Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету;
- Дарынды балаларды олимпиадаларға, ғылыми жобалар байқауына дайындаудың тиімді жолдарын қолдануға бағыттау.
- Оқыту процесінде нәтижелі білім беру арқылы оқушылардың фунционалды сауаттылығын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
- Үздік білім ресурстары мен технологияларды қолдану арқылы оқыту сапасы арттыру арқылы оқушылардың функционалды сауаттылығы арттырылады, мектептегі озық тәжірибелер жинақталып таратылады.
Мектептегі оқыту әрекеттері оқу – тәрбие жұмысы мен әдістемелік жұмыс арқылы жүзеге асырылады. Мектептің барлық жұмыс жүйесін тұтастай байланыстыратын мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырудың басты құралы әдістемелік жұмыс болып табылады. Мектептің әдістемелік жұмысының рөлі қазіргі заман жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістемелерін, тәсілдері мен түрлерін тиімді қолдануға байланысты артып отыр.
Мектептің әдістемелік кеңесінің жұмысы келесі
нормативтік - ақпараттық құжаттармен реттеледі:
-ҚР «Білім туралы» Заңы;
- 2016-2019 жылдарға Қазақстан Республикасының білім беруді және ғылымды дамытуға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
-Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
-ҚР «Тіл туралы» Заңы;
- 2016-2017 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беру оқу мекемелерінде ғылым негіздері оқытылуының ерекшеліктері туралы» нұсқаулық-әдістемелік хаты.
-Мектеп жарғысы;
- Мектепішілік бақылау жұмыс жоспары басшылыққа алынды
- Мектептің жылдық жұмыс жоспары
Мектептегі әдістемелік жұмысының бағыттарына тоқталсақ
- Педагогикалық кадрлармен жұмыс;
- Әдістемелік бірлестіктермен жұмыс;
- Пәндерді оқыту айлықтары мен апталықтарды дайындау мен өткізу;
- Деңгейлік курстар бойынша жұмыстар;
- Пәндік семинарлар, дөңгелек үстел , конференциялар;
- Пәндік бақылау, зерттеу жұмыстары;
- Мемлекеттік құжаттармен жұмыс.
2016-2017 оқу жылындағы әдістемелік кеңесінің жұмыс жоспары 2015-2016 оқу жылының талдау негізінде құрылған, жаңа оқу жылының тұжымдарымы мен ұстанымдарын есепке ала отырып, мектеп жұмысының кешендік жоспарына сәйкес жүргізілді.
Әдістемелік кеңестің жұмыстың жылдық жұмысын сараптай келе жалпы мектеп педагогтардың жалпы саны-87, оның ішінде жоғары білімдісі - 80, арнаулы орта -8. Педагог кадрдардың потенциалы – 55,1 %. Оның ішінде санаттары бойынша
 Жоғары санатты -29 /33%/
 І санатты -19 /21,8%/
 ІІ санатты -24 /27,5%/
 Санатсыз –15/17,7%/
Мектептегі 9 әдістемелік бірлестіктер жұмыс атқарса соның ішінде 7 пәндік. Әр бірлестіктің сапалық құрамына талдау жүргізу нәтижесінде:

Пәндер жалпы жоғары І санат ІІ санат санатсыз
география,химия, биология бірлестігі 9 3 3 1 2 67%
матем,физика информатика бірлестігі 10 6 0 2 2 60%
бастауыш сынып бірлестігі 24 7 7 5 5 58%
қазақ тілі тарих бірлестігі 14 5 3 5 1 57%
муз,тех,бейнелеу,өзін -өзі бірлестігі 7 3 1 1 2 57%
орыс ағылшын тілі бірлестігі 10 4 0 2 4 40%
мектепалды 5 0 2 2 1 40%
д/ш,нвп 9 1 2 1 5 33%
жалпы 88 29 18 19 22 53%




Әдістемелік кеңестің жұмысын талдауда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен бекітілген негізгі әдістемелік жұмысқа қойылатын талаптарына сәйкес төмендегі бағыттар бойынша сарапталды:
1. Ақпараттандыру ( әдістемелік педагогикалық мәліметтер жүйесін құру)
2. Диагностикалық – болжамдаушылық ( мониторинг жүргізу)
3. Қамтушылқ бағыт ( мемлекеттік стандартты меңгеру, оқу -тәрбие үрдісіне қажетті материалдармен қамту)
4. Жаңашылдық және эксперементтік бағыт (эксперементтік –тәжірибе, авторлық бағдарламалар т.б.
5. Пән бойынша білім стандартының орындалуы мен білім сапасы
6. Әдістемелік айлық пен апталықтар, семинар, дөңгелек үстел, педагогикалық оқулар т.б.
7. Іс құжаттармен жұмыс
8. Пәнді оқыту үдерісінің нәтижесін талдау;
9. Оқу әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалдарды дайындайды және жариялау;
10. Оқушылардың ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселесі;
11. Оқу лабараториялық базаны жетілдіру бойынша көрнекі –құралдар көрмелер, стендттер ұйымдастыру;
12. Жас мамандарға әдістемелік көмек ұйымдастыру;
13. Оқу кабинеттерінің жабдықталуы
14. Педагогтардың пән бойынша өткізілетін білім сайыстары, олимпиада, байқауларға қатысуды ұйымдастыру;
15. Мұғалімдердің кәсіби біліктілік деңгейін көтеру, пәнді оқыту әдістемесі бойынша тәжірибе алмасады.
Әдістемелік бірлестік жұмыс жоспарлары жоғарыда аталған бағыттарға сәйкес жүргізілу деңгейіне тоқталсақ:
Көрсетілген бағыттарға сәйкес № 1,3, барлық пән бірлестіктерінде жұмыстары толығымен қамтылған.
Әдістемелік бірлестіктерде №2 бағытындағы жұмыс нақтырақ айтқанда диагностикалық болжамдылық және мониторинг жүргізуі тоқсандық білім сапасына, сынамалау тесттердің көрсеткішіне өзіндік талдау жұмыстары төмен. Бірлестікте мониторингтің функцияларын жүзеге асыру алгоритімі бойынша тек мәлімет жинаумен шектеледі. Мониторинг алгоритімі бойынша
- Мониторингқа мақсат қою
- Мәліметтерді өндеу, талдау, бағалау;
- Қорытынды нәтижесін шығару;
- Шешім қабылдау жұмысы жүргізілмеген.
№4 жаңашылдық пен эксперементтік бағыттарында соңғы 3 жылда авторлық бағдарламалары қорғалған жұмыстардың саны 3 болса, биылға 2016-2017 оқу жылында 4 авторлық бағдарлама талапқа сай әзірленіп, іс тәжірибелері таратылды. Оларды атасақ:
-химия пәні мұғалімі Тұрлыбекова Айгүл Данибековнаның 10 –шы жаратылыстану – математика бағытындағы сыныпқа арналған «Есептер шығару әдіс -тәсілдері»;
- информатика пәні мұғалімі Тульбаева Алтынай Ибатаевнаның 7 сыныпқа арналған «Паскаль тілінде программалау» ;
- ағылшын тілі пәні мұғалімі Құрманбекова Айман Арыстановнаның «Ағылшын тілі туризм саласында»;
- ағылшын тілі пәні мұғалімі Қойшыбаева Салтанат Аскербековнаның 8 сыныбына «Ағылшын тілі әдебиеті» тақырыбында әдістемелік кешен, оқушыға арналған жұмыс дәптері мен оқулығын әзірлеп облыстан қорғалып, 2016-2017 оқу жылында аудандық мектептерде іс тәжірибесі таратылды.
№5 бағытында пәндердің оқытылуы мен білім сапасына келетін болсақ 2016-2017 оқу жылының қорытындысы
Сыныптар І тоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан ІҮ тоқсан Жылдық
1-11 сыныптар 43% 49% 51% 52% 54%
Мектептің соңғы 3 жылдағы білім сапасының көрсеткіші
Оқу жылдары Білім сапасы Айырмашылығы
2014-2015 оқу жылының қорытындысы 53%
2015-2016 оқу жылының қорытындысы 49% -4%
2016-2017 оқу жылының қорытындысы 54% +5%


Ең жоғары көрсеткіш :
1 А сынып с/ж Аманбекова А. -80 %
1Ә сынып с/ж Қыстаубаева А-75%
1 Б сынып с/ж Сарсембаева А. -73%
1 В сынып с/ж Қайрақбаева А.-71%
2Ә сынып с/ж Сулейменова А. -71%
2Б сынып с/ж Рахманова А. -71%
Жоғары көрсеткішті көрсеткен 5 сынып, яғни 11,5 % үлесін көрсетті.
 Ең төменгі көрсеткіш :
9 «А» сынып с/ж Шоманова Р. -29%
7 «Ә» сынып с/ж Көшербаева Ж. -33%
8 «Б» сынып с/ж Кийкбаева Э. Д. -33%
8 «В» сынып с/ж Ахметжанова А. -33%
8 «А» сынып с/ж Ахметбаева А. -36%
8 «Г» сынып с/ж Бейсенбекқызы А. -36 %
6 «Б» сынып с/ж Құрманбекова А. -38%
7 «В» сынып с/ж Төребаева А. -39%
Төменгі білім сапасын көрсеткен 8 сынып, олар 15,3% үлесін құрайды.
Оқыту сапасына көңіл аударсақ
Төмен
0-40% Ауытқу
41-50% Жеткілікті
51-70% Жоғары
71- 100%
Физика қазақ сыныбы -44% орыс тілі орыс сыныбында 69%
информатика орыс сыныбы 68%
құқық негіздері орыс сыныбы68%
қазақ әдебиет қазақ сыныбында-67%
орыс әдебиет қазақ сыныбында67%
биология орыс сыныбы67%
Қазақстан тарихы66%
география орыс сыныбы 66%
Қазақстан тарихы66%
дүние жүзі тарихы65%
дүние тарихы орыс сыныбы64%
биология64%
орыс тілі қазақ сыныбында63%
қазақ тілі қазақ сыныбында-62%
қазақ тілі орыс сыныбында -62%
қазақ әдебиет орыс сыныбында61%
математика61%
геометрия орыс сыныбы 58%
шет тілі57%
алгебра орыс сыныбы 56%
химия орыс сыныбы 56%
физика орыс сыныбы55%
шет тілі орыс сыныбы55%
геометрия 52%
алгебра51%
химия51% құқық негіздері77%
орыс әдебиет орыс -73%
сыныбында73%
география 73%
информатика72%
математика орыс сыныбы71%

№6 бағыттағы барлық әдістемелік бірлестіктер пән айлықтары мен апталықтарын өткізілді. 2016-2017 оқу жылына қойылған мақсатты орындауда негізгі міндеттері бойынша пәндердің оқытылу жағдайын қадағалау жасау бағытында мектептің 7 пән бірлестіктердің оқытылу сапасы мен мемлекеттік стандарттың орындалуы зерделенді. Нәтижесінде:
 технология, музыка, бейнелеу өнері, өзін –өзі тану пәндер бірлестігі, химия, биология, география пәндер бірлестігі, дене шынықтыру мен алғашқы әскери жайындық пәндер бірлестігінің айлығының жүргізілу мен оқыту деңгейі «қаңағаттанарлық деңгейде» деп бағаланса, /42%/
 қазақ тілі мен әдебиеті, тарих пәндер бірлестігі мен математика, физика, информатика пәндер бірлестігі «оптималды деңгейде» өткізілді. /28,5%/
 Бастауыш сынып пен орыс тілі мен ағылшын тілі пәндер бірлестігінің өткізілген айлық пен апталығы «өте жақсы» деңгейде өткізілді деп бағаланды. /28,5/
Жыл бойы өткізілген пәндердің оқытылуының зерделеуді ғана жүргізбей,сонымен қатар мектепішілік және аудандық өзара тәжірибе алмасу іс шаралары жоспарланып, өткізілді. Айлық барасында өткізілген іс шараларда ашық сабақ, оқушылармен өткізілген сыныптан тыс іс шаралар мен коучингтермен ғана шектеледі. Тек бастауыш сынып пен орыс тілі мен ағылшын тілі пән апталықтарда оқыту семинарлары өткізді. Осыдан келесі оқу жылында барлық әдістемелік бірлестіктерге пәндерді оқытылуын зерделеу мен пән апталағы барысында педагогикалық оқулар ұйымдастыру, жоғары санатты және деңгейлік курс бітірген пән мұғалімдердің шығармашылық есеп беру, педагогикалық зерттеу жұмыстарымен бөлісу, пәндік үйірмелердің шығармашылық бағыттағы жұмыстары мен пәндік көрмелер, дарынды балаларға арналған марафон мен интеллектуалдық ойындар, оқушылардың шағын зерттеу, шығармашылық жобаралын қорғау жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізу ұсынылады.
Дегенмен өз іс –тәжірибелерін аудан , облыс көлемінде таратып, семинар практикумдарға қатысып жүрген мамандарды атасақ:
- Бейнелеу өнері пәні мұғалімдері Муражанова Даметкен Ділтайқызы мен Нұртаева Қарашаш Жуасбекқызы, технология пәні мұғалімі Ахметжанова Арай Көшкенқызы «Көркем білім беру үрдісіндегі инновациялық технология элементтерін қолдану жолдары» тақырыбында облыстық семинар - практикумда үздік тәжірибелі сабақтар көрсеткені үшін облыстық әдістемелік кабинетінің сертификаттарымен марапатталды.
- Химия пәні мұғалімі Шынгисова Дина Аргинбековна педагогикалық шеберлік орталығымен ұйымдастырылған облыстық семинарда іс–тәжірибесімен бөлісіп алғыс хатымен марапатталды.
- Ағылшын тілі пәні мұғалімдері Қойшыбаева Салтанат Аскербековна, Абишева Асель Джумадильдаевна, Құрманбекова Айман Арыстановна, Көшербаева Жалғас Сенбековна аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинеттің №40 шағын орталықты орта мектебінің қабырғасында «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытудың тиімділігі» тақырыбында семинар практикумға қатысып, іс- тәжірибелерімен бөлісіп 4 ашық сабақ, 1 сыныптан тыс іс шара, 1 шебер сынып, 1 коучинг және пәндік көрме ұйымдастырылды.
№ 7 бағытындағы «Іс құжаттар жұмыс» бойынша әдістемелік бірлестіктің жинақ құжаттамаларын зердерделеуде әр мұғалімнің жеке өзіндік талдау есебі мен кәсіби өзін өзі жетілдіру жоспарлары қағаз жүзінде жүргізілетіні анықталды. Әдістемелік жинақ папкалар мен пән мұғалімдердің портфолиосында 2016-2017 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулық хатта басшылыққа алынған бұйрықтар жаңадан шығып жатқан ұсынылымдар мен нұсқаулықтармен жаңаланбаған.
№8 бағытындағы «Пәнді оқыту үдерісінің нәтижесін талдау жұмыстары» бойынша пән мұғалімдердің портфолиосын ережеге сай ұйымдастырылуы тек математика пәні мұғалімі Тоқмолдаева Жанна Ғалымжановна, ағылшын тілі пәні мұғалімдері Қойшыбаева Салтанат Аскербековна, Абишева Асель, Көшербаева Жалғас, Құрманбекова Айман,биология пәні мұғалімі Ахметжанова Алия, бастауыш сынып мұғалімі Қайрақбаева Айнур, Касеева Қамшат, Досжанова Гүлнар, Абдикаримова Айгүл, Рахменова Айжан ұйымдастырылған.
№9 бағытындағы пән мұғалімдердің әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалды дайындауда тек журналдар мен сайттарға сабақ жариялаумен шектеледі. Педагогтар шығармашылық жұмысындағы аналитикалық есептер мен мақалаларды әдістемелік жинаққа жариялау қолға алмаған.
№10 оқушылардың шағын зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселесі немесе шығармашылық жобаларлармен айналысу мектептегі оқушының нақты жобалармен айналысқандар. Нақты айтқанда
Бастауыш сынып мұғалімі Исабекова Фарида Омаровнаның 1 «Г» сынып оқушысы дүниетану бағыты бойынша «Шұбаттың емдік қасиеті» тақырыбындағы зерттеу жұмысы:
Бастауыш сынып мұғалімі Рахманова Айжан
Бейнелеу өнері пәні мұғалімі Нуртаева Қарашаштың
Мектеп бойынша 1128 оқушыдан 4 оқушы ғана зерттеу жұмыстарымен айналысатындығы көрініс тапты.
№12 Жас мамандарға әдістемелік көмек ұйымдастыру бағыты бойынша мектепте 2016-2017 оқу жылының басында математика бірлестігінде Сулейманова Гүлнур мен биология пән бірлестігінен 1маман, дене шынықтыру мен алғашқы әскери дайындық пән бірлестігінде 3 маман бар болғанымен,бірлестік жетекшілер мен тәлімгерлер тарапынан әдістемелік көмек көрсетілмейді, бағыт бағдар беру деңгейі жеткіліксіз.
№13 Оқу кабинеттерінің жабдықталуы барлық пән бірлестіктері бойынша жалпы қаңағатанарлық денгейде болғанымен, ішінара пән кабинеттерінде стенд, көрнекі құралдармен безендірілгенімен көрнекі құралдар, оқушылардың тәжірибе жасалған жұмыстарының нәтижесінің бұрышы ұйымдастырылмаған ұлдардың технология кабинеттерінде тақырыптық стенділер, белгілі бір тақырып пен оқушылар қолымен жасаған бұйымдарының көрмеге қоярлықтай жұмыстар жинақталмаған. №1,2,4 ағылшын тілі кабинеттері мен №3 өзін –өзі тану кабинетінің дидактикалық материалдарымен жабдықталу деңгейі жеткіліксіз.
№14 пән бойынша өткізілетін білім сайыстары, олимпиада, байқауларға қатысуды ұйымдастыру
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Төлегенова Айгүл Батырхановна Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолдаудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында ұйымдастырылған ҚАЗТЕСТ- тен ең жоғары -137 балл алғаны үшін алғыс хатымен марапатталды.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Абитова Алия Қазыкенқызы облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің ұйымдастыруымен өткізілген «Мәңгілік ел- нұрлы жол қазақтың» тақырыбында эссе жазу байқауында жеңімпазы атанып, ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Көшербаева Жалғас Сенбековна «Үш тілде білімді ілгерлету жобасын жүзеге асыру мақсатында аудандық «Ағылшын тілің үздік жас маманы» байқауының Бас жүлдегерінің дипломымен марапатталды.
География пәні мұғалімі Бейсенбекқызы Айгүл пәндік облыстық қашықтық олимпиадасының ІІ аудандық кезеңінің жеңімпазы атанып, облыстық кезеңінде ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
2016-2017 оқу жылындағы мектептің әдістемелік жұмыстың қорытындысын шығара келе әр пән мұғалімдерді 12 критериялар бойынша бағаланды
- Мұғалімнің кәсіби байқауларға қатысу 13
- Семинар мен конференцияларды іс тәжірибесін тарату -16 мұғалім
- Пед оқулардаға қатысу-0
- Біліктілік арттыру курс – 25 пән мұғалім өтті
- Авторлық бағдарламалар дайындау-4 дайындалып таратылды.
- Мақала жариялау-35 тек сабақтарды жариялаумен шектелген;
- Оқушылардың пәндік олимпиадалардағы жетістігі-11 жүлделі орын.
- Оқушылардың марафон, шығарма, эссе, байқауларда жетістіктері-59 оқушы орын алды.
- Қашықтық олимпиадаларда жетістіктері-175 орын.
- Оқушылардың ғылыми жобалармен айналысуы-0
- Білім сапасы - 54%

Әдістемелік бірлестіктердің көрсеткіштерін саралай келе пайыздық көрсеткішпен
1. Ағылшын тілі мен орыс тілі бірлестігі -36%
2. Қазақ тілі мен тарих пәні бірлестігі -26%
3. Математика, физика, информатика пәні бірлестігі -25%;
4. Химия,биология, география пәні бірлестігі- 24,3%;
5. Бастауыш сынып пәні бірлестігі -20%
6. Өзін –өзі тану, технология, бейнелеу өнері , музыка пән бірлестігі -19,25%;
7. Дене шынықтыру мен алғашқы әскери дайындық пәні бірлестігі-10%

Ең жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдердің көрсеткіш пайызы мен
1. Қойшыбаева Салтанат Аскербековна -50%;
2. Тұрлыбекова Айгүл Данебековна -50%
3. Көшербаева Жалғас Сенбековна -50%
4. Щукина Людмила Генадьевна -40%
5. Исабекова Фарида Омаровна -40%
6. Қыстаубаева Айткуль Буркітбаевна -40%
7. Нуралиева Гүлнара Мырзахановна - 40%
8. Абишева Асель Джумадильдаевна -40%
9. Курманбекова Айман Арыстановна -40%
10. Даулбаева Мадина Оралбековна -40%
11. Тоқмолдаева Жанна Галымжановна -40%
12. Муражанова Даметкен Дильтаевна -40%
13. Зейтаева Гүлмира Галихановна -40%

Төмендегі педагогтар тізімі жыл бойында тек үш санаттар бойынша көрсеткіштер көрсетіп, қойылған критериялардың 30 % - н орындаған мұғалімдерді атасақ: Аманбекова.А.М, Нургалиева.М.Б, Жиенбекова Л.Қ, Касеева.К.Т, Жақсыбаева.Г.Д., Сыздыкова.Г.А., Адамжанова.Ж.Ж ,Қайрақбаева.А.С. , Үсенова.Б.Д, Алтынбекова Г.С., Торебаева А. М., Балахшиева Н. А., Шоманова Р. С., Кунтуарова А. М., Бейсенбекқызы А., Ахметжанова А. О., Бектемирова Б. Т., Кабардина Л. А. 30% орындаса,
Ауытқу деңгейде тұрғандар Назарбекова.А.М. Есжанова.Г.Ш, Куандыкова.Ж.Е. Абдыкаримова.А.Д., Досжанова Г.Ж., Нұрымова.А.А, Жиенбекова.А.А., Рысқұлбекова Ж.Т., Абитова.А.К, Алкеева.Ш.Б., Көшербаев.А., Мурадов.Д.Х., Искакова.С.А., Кийкбаева.Э.Д., Сералина.Г.М., Таджиева.Ж.А., Сулейменова.Г.Ж., Шыңғысова.Д.А., Қыдырбаева.А. Кеншінбаева.Р. Байкулов.А.С., Ахметбаева.А.К., Нуртаева.Қ.Ж, Имашев.С.А, Айдаров Д., Әбдіманапов Б. Т.
Төменгі деңгейде берілген критериялардың 10 % ғана орындаған Сүлейменова А.Т., Тезекбаева.К.М., Калашникова.Г.Н., ДаданбаеваК.Т., Рахманова .А.А., Сарсембаева.А.Ш., Махмедова.А.Т., Перевезенцева.Н.В., Егембердиева.Р.М..
Сонымен қатар мүлдем көрсеткіштер көрсетпеген мұғалімдерді атасақ: Шакирова А., Молжанова М., Шамғон А., Темірбеков А., Мұқатай А., Сейпішев Б., Алимқожаев А., Тулебаев Қ., Дулатов А.,
Қорытындылай келе, мектептің ғылыми - әдістемелік жұмысы жүргізілуі қаңағатанарлық деңгейде. Дегенмен пән мұғалімдер мен пән бірлестіктерінің жыл бойы жұмыстарына сараптама жасай келе жеткен жетістіктермен қатар кемшілік тұстарыда орын алды.
Кәсіби байқаулар мен пән мұғалімдердің авторлық бағдарламаларды дайындау, пед оқуларға қатысу мен оқушыларды ғылыми шығармашылық жобалармен айналысу орын алмады.
Жоғарыда аталған барлық кемшіліктерді айқындай отырып, ғылыми –әдістемелік кеңес пен әдістемелік пән бірлестіктерінің негізгі міндеттері ретінде қабылдау керектігі ескеріледі.
әдістемелік кеңестің 2017-2018 оқу жылына қойылған міндеттері :
1. Педагогикалық шығармашылықты іс-әрекеттің өздігінен іске асыру мақсатында әдістемелік бірлестік жұмысты жүйелі түрде ұйымдастыру.
2. Жас мамандарға әдістемелік-ақпараттық көмек көрсету.
3. Материалды техникалық базаны нығайту мақсатында кабинеттерді әдістемелік құралдармен жабдықтау.
4. Әдістемелік пән апталықтарында іс шаралар жоспарын түрлендіру;
5. Сараптамалық талдау жұмыстарын жүйелендіру
6. Озық тәжірибелі пән мұғалімдернің шығармашылық есеп беруін қолға алу.
7. Авторлық бағдарламаларды дайындау мен іс тәжірибесін тарату;
8. Оқушылардың құзыреттілігін дамыту мақсатында шағын жобалар мен зерттеу және шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыруды қолға алу;
9. Педагог қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында кәсіби байқауларға қатыстыру.
10. Пәндерді оқыту айлықтары мен апталықтарды дайындау мен өткізу мерзімдері
1. Дене шынықтыру мен алғашқы әскери дайындық пәндер бірлестігінің айлығы қазан айында;
2. Ағылшын тілі мен орыс тілі пәндер бірлестігінің айлығы қараша айында;
3. Қазақ тілі мен тарих пәндер бірлестігінің айлығы желтоқсан айында;
4. Математика, физика, информатика пәндер бірлестігінің айлығы қаңтар айында;
5. Химия, биология, география пәндер бірлестігінің айлығы ақпан айында;
6. Технология, бейнелеу өнері, музыка және өзін –өзі тану пәндер бірлестігінің айлығы наурыз айында;
7. Бастауыш сыныптар бірлестігінің айлығы сәуір айында;
8. Мектеп алды даярлық тобы және «Айналайын» бала бақшаласының зерделеу айлығы мамыр айына қою.
9. Сонымен қатар мектепте шығармашылық топтың апталығы қыркүйек айына;
10. Тәрбие беру мен құқық бұзушылықтың алдын –алу айлығын ұйымдастыру;
11. Дарынды балалармен жұмыс бағытында оқушылардың демалыс уақытын тиімді пайдалану мақсатында каникулдар мерзімінде түрлі байқау іс шараларын өткізу.




Ұсыныстар:
1. Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін дамытуда пән мұғалімдердің өздігінен білімін жетілдіруде жауапкершілігін күшейту, бірлестік жетекшілері тарапынан қадағалау.
2. Әдістемелік бірлестік жетекшілері сараптама, талдау жұмыстарын жасауда жан –жақты шығармашылық бағытта әдістемелік құралдарды қолдана отырып жүйелендіру, уақытылы өз мерзімінде орындау.
3. Пән апталықтарындағы іс шараларын жоспарларын түрлендіру.
4. Пәндерді оқыту айлықтары мен апталықтарды дайындау мен өткізуде пән мұғалімдерінің жауапкершілектерін арттыру.
5. Мектептің әдістемелік кеңес жұмысының қорытындысы нәтижесінде аталған келесі оқу жылындағы міндеттерді басшылыққа алу;
6. Мектеп мұғалімдерінің қызмет нәтижесін талдау барысында А.Тұрлыбекова, С.Қойшыбаева, Ж. Көшербаева «жоғары көрсеткіш көрсеткен пән мұғалімдер» деп тану.
7. Жетістіктері төмен және төменгі білім сапасын көрсеткен пәндер дене шынықтыру мен физика пәні пәндік бақылауға алу.
8. ОЖСБ-ға дайындау мақсатында 4,9,11 сыныптарды сыныптық бақылауға алу.




































Шешім:
1. 2016-2017 оқу жылында мектептегі әдістемелік кеңестің атқарылған жұмыстары қаңағаттанарлық деңгейде деп танылсын.
2. 2017-2018 оқу жылына әдістемелік кеңестің жұмысын ұйымдастыруда қойылған қойылған міндеттер қабылдансын.
3. Әдістемелік бірлетік жетекшілері жылдық қорытынды жасауда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен бекітілген негізгі әдістемелік бірлестікке қойылатын талаптары орындалсын.
4. Пән апталықтарындағы іс шараларын жоспарларын түрлендірілсін, іс шараларды өткізуде пән мұғалімдерінің жауапкершілегі арттырылсын.
5. Жетістіктері төмен пән мұғалімдері жеке бақылауға алынсын.
6. Жетістіктері төмен және төменгі білім сапасын көрсеткен пәндер дене шынықтыру мен физика пәні пәндік бақылауға алынсын.
7. ОЖСБ-ға дайындау мақсатында 4,9,11 сыныптарды сыныптық бақылауға алынсын.