Баяндама » Шу ауданы №40 шағын орталықты мектеп-лицейі   
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Шу ауданының білім бөлімінің
"№40 мектеп-лицейі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7476967753
Есепші бөлімі:
+7(707)769-59-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
13
маусым
2017

Баяндама

№40 шағын орталықты орта мектеп


Баяндама тақырыбы:
«Мектеп - оқушы - ата-ана» үштік одақтың байланысы – білім сапасын арттырудың айқын жолы»





Мектеп директоры Г.Тұрлыбек


















«Адамзат шығармашылығындағы ең қиын екі өнер – тәрбиелеу
мен басқару шеберлігі» деген екен данышпан, философ И.Кант.

Тәрбие процесінің табыстылығы педагогтар, оқушылар мен ата-аналар арасында орнаған қарым-қатынасқа тікелей байланысты. Ата-ана мен педагог алдында тұрған міндет ортақ болғандықтан, олардың арасындағы одақ неғұрлым берік болған сайын тәрбие нәтижесі де соғұрлым табысты бола түспек. Қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев «Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады» деп көрегендікпен ой түйген. Ендеше, баланың өміріне қажетті тәлім-тәрбиенің іргетасы ата-ананың көмегімен отбасында қаланып, мектеп қабырғасында жалғасын табады. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстан-2050» Қазақстан халқына Жолдауында «Еліміздің болашақта қандай болатыны балаларымыздың бойына өзіміз қандай тәрбиені сіңіретінімізге тікелей байланысты» деп бұл мәселенің өзектілігін айқындай түсті .
Тәрбие жұмысында «Мұғалім-оқушы-ата-ана» үштік одақтың жұмысы дұрыс ұйымдастырылғанда, өзінің нәжесін береді. Біз ата-аналардың мектеппен байланысын нығайту, ата-ананы оқу-тәрбие жұмысына субьект ретінде тарту және оқушылардың білім сапасын артуына ықпалын күшейту мақсатында «Мектеп - оқушы - ата-ана» үштік одақтың байланысы – білім сапасын арттырудың айқын жолы» тақырыбында сіздермен бүгін конференция ұйымдастырып отырмыз. Бұл конференциядан күтілетін нәтиже: ата-аналар оқушылардың оқу-тәрбие процесіне араласып , білім сапасының көтерілуіне ықпал жасап, ұсыныстар береді.Өздеріңіз куә болып отырған конференцияға _____ата -ана, ______мұғалім, _____ оқушы қамтылып отыр. Конференцияның жоспарына 1- 9 сынып аралығында тренинг сабақ, он бір ашық сабақ,он тоғыз тәрбие сағаты,он төрт коучинг енді.
Тәрбие жұмысының бағыттарына сәйкес:
1. Патриоттық және құқықтық тәрбие;
2. Отбасы тәрбиесі;
3.Рухани-адамгершілік тәрбие;
4. Зияткерлік тәрбие және ақпараттық мәдениет тәрбие;
5. Еңбек ,экологиялық тәрбие;
6. Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие бағыттары қамтылды.
Мектепте оқушыларды білім нәрімен сусындатып отырған педагогтардың сапалық құрамына тоқталсақ:


2015-2016 оқу жылы
Барлығы 90 100%
Жоғары білімді 78 86,6%
Арнаулы орта 12 13,3%
Аяқталмаған жоғары 0 0%

Біліктілік санаттары бойынша 2015-2016 оқу жылы
Жоғары санатты 30 33,3%
Бірінші санатты 20 22,2%
Екінші санатты 22 24,4%
Санаты жоқ 18 20%
Біліктілік потенциалы 55,5%

Бүгінгі күнге деңгейлік курстар бойынша сертификатталған мұғалімдер саны-15, бұл жалпы санның 18%, жоғары және бірінші санатты мұғалімдер саны- 50, бұл жалпы санның 55,5%, жалпы оқушылар саны 1088, сынып комплектісі бойынша -50, үздік оқушылар саны-101, екпінді оқушылар саны – 320, ол жалпы санның 43% құрап отыр. Оқу жылының І жартыжылдық қорытындысы бойынша ең жоғарғы білім сапасын көрсетіп отырған 2«а», 2 «ә» сыныптары 70 % құраса, өкінішке орай 7«г» сыныбы 13% төмен білім сапасын көрсетті. Осыған байланысты 7 «г» сынып оқушыларының ата-аналарымен тығыз байланыса отырып жұмыс істеу мақсатында ата-аналар тарпынан сабаққа қатысу кезекшілігі ұйымдастырылып, оқушылардың сабақтарға жүйелі дайындалуы үйде де, мектепте де бақылауға алынды.
Мектеп оқушыларының пән олимпиадалары мен түрлі байқауларға қатысу деңгейі бойынша 2012 жылы - 29 орын, 2013 жылы - 36 орын, 2014 жылы – 38 орынды иеленіп, 2015 жылы - 40 орынды иеленіп, жыл сайын оқушылар қызығушылығы артып,белсенділік танытуда.
Оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану үшін мектебімізде «Ертегілер елінде», «Апликация әлемінде» «Логика әлемі», «Фитодизаин», «Баскетбол», «Волейбол», «Этюд», «Тоғыз құмалақ» үйірмелері ұйымдастырылған. Оқушылардың үйірме,спорттық жарыстарға қатысуының соңғы үш жылдық көрсеткіштеріне тоқталсақ, 2013 жылы 76 орын, 2014 жылы 105 орын, биылғы 2015-2016 оқу жылының I жарты жылдығында 56 орынды иеленген оқушыларымыз мектебіміздің және ауданымыздың мақтанышына айналды.
Мектебімізде оқушының жеке басының шығармашылық потенциалын арттыра отырып, көшбасшылыққа тәрбиелеу мақсатында оқушылар арасында «Өзін-өзі басқару» ұйымы құрылған. Мектебіміздің көшбасшы оқушыларымызға тоқталсақ:
№ Оқушының аты-жөні сыныбы Іс-шара атауы Иеленген орны
1 Дькова Алина 9 «в» Аудандық «Біз нашақорлыққа қарсымыз» атты көрініс байқауы І
2 Құлмахан Әйгерім 10 «а»
3 Асқар Биназар 4 «а» Аудандық «Тәуелсіз Қазақстан!» тақ. сурет байқауы III
4 Иманқұлова Диана
6 «ә» «Жас ұлан 2015» республикалық армия әндері фестивалі III
5 Имантай Нурғиса 6 «А» III
6 Мұқатай Тайыр 6 «А» III
7 Бекназар Асел 10 «а» Облыстық «Алтын қалам» атты шығармашылық байқауын Мадақтама
грамотасы
8 Көшербай Айдана 10 «а» Аудандық «Ақиық ақын Мұқағали,ел есінде» байқауы II
9 Иманқожаев Бекарыс 7 «б» облыстық «Жоғарғы сынып оқушыларының азаматтық және патриоттық белсенділігі» конференция сертификат
10 Ажмағанбетова Ұлжан 7 «А»
11 Қанатбекұлы Бауыржан 8 «А»
12 Меркібай Жания 8 «ә»
13 Мұратқызы Аяулым 8 «ә»

Жетекші мектеп ретінде серіктес мектептермен байланысты орнату мақсатында аудандық, облыстық семинарлар ұйымдастыру арқылы педагогтарымыз тәжірибе алмасуы, кәсіби дамуы артуда.
Біз жүргізген зерделеу педагогтардың кәсіби дамуындағы өзгерістер педагогикалық шеберханалар, әдістемелік семинарлар, шеберлік сыныптар, желілік қоғамдастықпен бірге басқа да іс-шараларда өсуді көрсетті. Мысалы, семинар-практикум, ғылыми практикалық конференцияларға қатысуда өсу байқалды.


Педагог қызметкерлер аудандық, облыстық, республикалық байқауларға белсене қатысып 2013 жылы- 18 орын, 2014 жылы - 50 орын, 2015жылы - 51 орын иеленді.Яғни бұл көрсеткіш педагог қызметкерлердің кәсіби байқауларға қатысу деңгейінің артқандығын көрсетеді.
Мектебімізде соңғы екі жылда тәрбие жұмысындағы отбасы тәрбиесі бағытында, сынып жетекшілер жаңа әдіс-тәсілдер қолданыла отырып, ата-аналардың өз пікірлерін ашық ортаға салуға арналған топтық жұмыстар, сауалнамалар алынып, жоспарлы түрде ата-аналар жиналысы кестеге сәйкес барлық сыныптарда бір мезгілде өткізілу дәстүрге айналды. Бұндай әдіс-тәсілдерді қолдану мақсаты сыныптық жиналыстарға ата-аналарды толыққанды тарта отырып, бала тәрбиесіндегі өзекті мәселелерді талқылау арқылы ортақ шешімін табу болатын.Әрбір сыныптық ата-аналар жиналысында қатысу журналы жүргізіліп,хаттамаланып, мониторинг сараптамасы жасалды.Мектеп оқушыларының күнделікті сабаққа қатысуында олардың құқық бұзушылығының алдын-алуда,білім сапасының сараптамалық көрсеткішін талқылауда ата-аналар мен мектеп әкімшілігі тығыз байланыста жұмыс жүргізуде.Барлық сыныптың ата-аналары мектепте ұйымдастырылып жүрген көптеген іс-шараларға өз тараптарынан ат салысуда.Бұл әсіресе бастауыш сыныптың ата-аналарында көрініс табуда. Жасөспірімдердің қаңғыбастығының, бұзақылығының, бопсалаудың алдын-алуда ата-аналар тарапынан назардан тыс қалмайды.Осыған орай соңғы екі жылда АIIБ-де ЮПТ-ның тіркеуіне оқушы алынған жоқ. Ата-аналардың жиналысқа қатысуы бойынша соңғы екі жылды салыстырағанда , өсу динамикасы байқалды.



Қорыта келе, дейгейлік курстан өткен көшбасшы педагогтарымыз мектептегі оқу-тәрбие жұмысына жаңа серпіліс беріп, ата-аналар жиналыстарының өткізілу формасын түрлендіру, тренингтер, ата-аналарға түрлі тақырыптағы видео роликтер, ойындар, жағдаяттық көріністер арқылы баланы тәрбиелеу жолдары туралы кеңестер, сауалнамалар, ата-аналардың өз пікірлерін ашық ортаға салуға арналған топтық жұмыстарда жаңа әдіс-тәсілдер қолданылуы, бала тәрбиесінде өз нәтижесін көрсетуде.
Отбасылық тәрбие жауапкершілігінің деңгейі жайында жаңашыл педагог А.С.Макаренконың «Балаларды тәрбиелей отырып, қазіргі ата-аналар елдің келешек тарихын, демек - әлем тарихын тәрбиелейді» деген аталы сөзімен аяқтағым келеді.